تاریخ سازی دختر خوزستان در ژیمناستیک؛ عضویت در تیم ملی و اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا
برنا - گروه استانها: دختر ژیمناست خوزستان، با حضور در ترکیب نهایی تیم ملی، عازم رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و ورزشکاران برتر برای حضور در اردوهای نهایی تیم ملی معرفی شدند.
بر این اساس در رده سنی بزرگسالان"نرگس هواشم" ژیمناستیک کار مستعد و توانمند خوزستانی با نمره ۱۲.۱۲ دوم شد و با تاریخ سازی خود توانست برای اولین مرتبه ضمن عضویت در تیم ملی، مجوز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.
بر اساس نتایج اعلام شده، تیم ملی ژیمناستیک هنری دختران ایران برای نخستین مرتبه در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد و بانوی خوزستانی با این موفقیت برای ورزش استان و ایران تاریخ سازی کرد.
انتهای پیام/
نظر شما