امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرین امید
به گزارش برنا، به استناد بند (ل) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی موارد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳ و آیین نامه اجرایی، تصویت هیات وزیران تفاهمنامهای مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق دولتی کارآفرین امید با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع و جوانان وزارتخانه و مدیرعامل و عضو هیات مدیره صندوق کارآفرین به امضا رسید.
هدف از این تفاهم نامه همکاری و هم افزایی منابع و امکانات مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید و اعطای تسهیلات اشتغال زایی جوانان میباشد.
سید مناف هاشمی حمایت از کسبوکار جوانان را هدف اصلی این تفاهمنامه دانست و گفت: امضای این تفاهمنامه همکاری، فرصت بسیار خوبی برای جامعه ورزش و جوانان کشور است که بتوانند با استفاده از پتانسیلهای موجود در راستای حمایت از تولیدات داخلی همچون تجهیزات ورزشی قدمهای موثری بردارند.
علیرضا رحیمی با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی و کارآفرینی در کشورمان در ادامه بیان کرد: امیدوارم آغاز این همکاری منشاء خیری باشد برای جامعه ورزش و جوانان کشورمان و جوانان بتوانند با تسهیلاتی که در اختیارشان قرار میگرد در راستای کارآفرینی، اشتغال، تولیدات داخلی و معرفی حامیان مالی فعالیت کنند.
همچنین در این جلسه، مریم ملارمضانی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه، اعظم کریمی مدیرکل طرحهای ملی، ریحانه خسرو شاهی مشاور معاونت توسعه و منابع و حسن رفعتی ذیحساب و مدیرکل امور مالی نیز حضور داشت.
انتهای پیام/