امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرین امید

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
|
۱۲:۵۸:۳۶
| کد خبر: ۲۳۴۵۰۴۲
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرین امید
برنا - گروه ورزشی:  تفاهم‌نامه‌ای همکاری به منظور اعطای تسهیلات اشتغال جوانان میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کار آفرین امید در محل این وزارتخانه به امضا رسید.

 به گزارش برنا،  به استناد بند (ل) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی موارد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳ و آیین نامه اجرایی، تصویت هیات وزیران تفاهم‌نامه‌ای مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق دولتی کارآفرین امید با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع و جوانان وزارتخانه و مدیرعامل و عضو هیات مدیره صندوق کارآفرین به امضا رسید.

هدف از این تفاهم نامه همکاری و هم افزایی منابع و امکانات مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید و اعطای تسهیلات اشتغال زایی جوانان می‌باشد.

سید مناف هاشمی حمایت از کسب‌و‌کار جوانان را هدف اصلی این تفاهم‌نامه دانست و گفت: امضای این تفاهم‌نامه همکاری، فرصت بسیار خوبی برای جامعه ورزش و جوانان کشور است که بتوانند با استفاده از پتانسیل‌های موجود در راستای حمایت از تولیدات داخلی همچون تجهیزات ورزشی قدم‌های موثری بردارند.

علیرضا رحیمی با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی و کارآفرینی در کشورمان در ادامه بیان کرد: امیدوارم آغاز این همکاری منشاء خیری باشد برای جامعه ورزش و جوانان کشورمان و جوانان بتوانند با تسهیلاتی که در اختیارشان قرار میگرد در راستای کارآفرینی، اشتغال، تولیدات داخلی و معرفی حامیان مالی فعالیت کنند.

همچنین در این جلسه، مریم ملارمضانی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه، اعظم کریمی مدیرکل طرح‌های ملی، ریحانه خسرو شاهی مشاور معاونت توسعه و منابع و حسن رفعتی ذیحساب و مدیرکل امور مالی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه