ورزشکار چهارمحال و بختیاری برای اعزام به مسابقات دوومیدانی قهرمانان جوانان آسیا انتخاب شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
|
۰۸:۲۹:۰۲
| کد خبر: ۲۳۴۵۹۴۴
ورزشکار چهارمحال و بختیاری برای اعزام به مسابقات دوومیدانی قهرمانان جوانان آسیا انتخاب شد
برنا- گروه استانها: رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری و مربی تیم ملی با اشاره به اینکه ورزشکار استان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانان جوانان آسیا ادامه می‌دهد گفت: این ورزشکار در حال حاضر با هم تیم‌های خود در اردوی تیم ملی حضور دارد.

داریوش صمیمی گفت: حامد نفر از استان در رشته پرتاپ دیسک و حسن صمیمی نیز به عنوان جوان‌ترین مربی تاریخ دوومیدانی کشور در این دوره مسابقات حضور دارند.

صمیمی اظهار داشت: بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از هفتم تا ۱۰ خرداد به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران، سه‌شنبه پنجم خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد هنگ‌کنگ ترک خواهد کرد.

وی با اشاره به افتخارات ورزشکاران استان گفت: پارسال نیز داوود ملک‌پور از دوومیدانی‌کاران استان موفق به کسب ۲ مدال طلا و۲ مدال نقره در رقابت‌های کارگران جهان شد.

وی افزود: سال‌گذشته محمد علیدوستی و علیرضا صمیمی در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و نقره دانش‌آموزان جهان شدند و در بازی‌های آسیایی جوانان نیز ۲ مدال برنز به دست آوردند.

صمیمی اظهار داشت: حسین صالحی نیز در رقابت‌های پیشکسوتان آسیا چهار مدال طلا و نقره کسب کرده است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه