حضور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست سازمان همکاری شانگهای

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
|
۱۸:۲۸:۰۲
| کد خبر: ۲۳۴۶۵۸۱
حضور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست سازمان همکاری شانگهای
برنا - گروه اقتصادی؛ معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: این بانک در نشست روسای بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای در روزهای ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری حضور و مشارکت فعال و موثر خواهد داشت.

ابوالفضل کوده‌ئی معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: هیات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست روسای بانک های مرکزی و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای که در روزهای ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود، حضور و مشارکت فعال و موثر خواهد داشت.

معاون روابط بین‌الملل بانک مرکزی اعلام کرد: این سفر در راستای گفتگوی دائمی بر پایه اعتماد و در چارچوب اهداف سازمان همکاری شانگهای است.

کوده‌ئی گفت: امنیت اقتصادی، ثبات مالی و توسعه پایدار نیازمند همکاری نزدیک و هماهنگی سیاستی و ایجاد سازوکارهای مالی و بانکی میان کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای است.

معاون روابط بین‌الملل بانک مرکزی، موضوعاتی نظیر بررسی تقویت همکاری های مالی و مدیریت مخاطرات اقتصاد کلان، گسترش استفاده از پول های ملی و توسعه زیرساخت های پرداخت و تسویه را از جمله اهداف این نشست بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه