وزیر جهاد:
پرداخت مطالبات گندمکاران بهزودی آغاز میشود/ تحویل گندم به سیلوهای دولتی از مرز ۲ میلیون تن عبور کرد
برنا - گروه اقتصادی؛ وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تحویل حدود دو میلیون تن گندم به سیلوهای دولتی از ابتدای فصل برداشت گفت: تأخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران موجب گلایهمندی کشاورزان شده، اما بر اساس وعده دادهشده، روند پرداختها از سوی سازمان هدفمندی یارانهها بهزودی آغاز خواهد شد.
غلامرضا نوری با بیان اینکه از آغاز برداشت گندم تا امروز حدود دو میلیون تن گندم به سیلوهای دولتی تحویل داده شده است، استمرار تاخیر در پرداخت پول گندم های فروخته شده به دولت را بر انگیزه و رغبت کشاورزان برای فروش محصول به دولت تاثیرگذار خواند و گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات توسط سازمان برنامه و بودجه مقداری گله مندی ایجاد کرده بود، اما بر اساس قولی که داده شده امیدواریم همین روزها سازمان هدفمندی یارانه ها روند پرداخت را انجام دهد.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی از کشاورزان نزدیک به دو ماه است که گندم خود را به مراکز دولتی تحویل داده اند، ابراز امیدواری کرد که با آغاز پرداخت پول، اطمینان خاطری برای سایر کشاورزان ایجاد شود.
انتهای پیام/
نظر شما