اعلام زمان بازگشت ملی پوشان دو و میدانی به ایران

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
|
۲۰:۲۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۴۸۲۱۹
اعلام زمان بازگشت ملی پوشان دو و میدانی به ایران
برنا - گروه ورزشی: زمان بازگشت کاروان دو و میدانی ایران به کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، کاروان دو و میدانی ایران که با سه مدال به کار خود پایان داده اند به زودی به کشور باز می گردند.

براساس اخبار رسیده در این خصوص قرار است ملی پوشان دو و میدانی ایران روز سه شنبه هفته جاری از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشور شوند.

گفتنی است بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که از روز ۷ خرداد به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده بود،   در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران با کسب ۳ مدال نقره در این دوره از مسابقات به کار خود  خاتمه داد.

 در این رقابت ها هانیه شه پری در مواد ۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع به دو مدال نقره ارزشمند دست یافت و با ثبت  رکورد ملی ۳۰۰۰ متر بامانع بانوان بزرگسالان ایران  رکورد ۱۰:۲۶.۳۴ دقیقه شکست و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اورگان ۲۰۲۶ را هم کسب کرد.

 مریم احمدی دیگر ملی پوش شایسته تیم ایران در ماده ۱۵۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۴:۳۳.۳۵ دقیقه، ضمن ارتقای رکورد شخصی خود به عنوان نایب قهرمانی دست یابد. احمدی در ماده ۸۰۰ متر نیز شانس خود را آزمایش کرد و در نهایت با رکورد ۲:۰۹.۰۰ دقیقه ضمن ارتقای رکورد شخصی خود، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر