تأکید استانداری بر تعامل حداکثری بانک‌ها با واحدهای تولیدی / بررسی پرونده‌های کشاورزی و گردشگری در کارگروه تسهیل

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
|
۱۱:۴۹:۴۸
| کد خبر: ۲۳۴۸۴۷۲
تأکید استانداری بر تعامل حداکثری بانک‌ها با واحدهای تولیدی / بررسی پرونده‌های کشاورزی و گردشگری در کارگروه تسهیل
برنا ـ گروه استان ها: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تعامل سازنده میان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای حمایتی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای عبور از موانع پیش روی فعالان اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،هادی رجائی‌نیا روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی و همکاری شبکه بانکی در راستای تعیین تکلیف بدهی‌ها و حمایت از واحدهای دارای ظرفیت فعالیت، نقش ویژه‌ای در رونق تولید و توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات کارگروه تسهیل، حمایت مستمر از سرمایه‌گذاری، حفظ اشتغال و تضمین پایداری فعالیت واحدهای تولیدی و خدماتی در استان است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این جلسه، پرونده‌های مربوط به تعدادی از واحدهای فعال در بخش‌های تولیدی، کشاورزی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و در راستای رفع چالش‌های موجود، تصمیمات مقتضی برای حمایت و تسهیل فعالیت این واحدها اتخاذ شد.

مقرر گردید تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، نسبت به اجرای دقیق مصوبات جلسات و پیگیری موضوعات مطرح شده در چارچوب قوانین و مقررات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام لازم را انجام دهند.

نویسنده :
مهرداد بیکلری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر