چهار سهمیه آسیایی برای خراسان شمالی/ نمایندگان استان راهی ناگویا ژاپن شدند
برنا ـ گروه استان ها: چهار ورزشکار خراسانی با کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی ناگویا ژاپن، جواز حضور در این رویداد مهم قارهای را به دست آوردند.
به گزارش اختصاصی خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،چهار ورزشکار از استان خراسان موفق شدند با کسب سهمیه، به مسابقات آسیایی ناگویا ژاپن راه پیدا کنند.در میان ورزشکاران راهیافته، صادق آذرنگ ، رامین احمدزاده ،مجید وحید بریمانلو در رشته کوراش و محمد نورانی در رشته بوکس حضور دارند که با عملکردی موفق، جواز شرکت در این رقابتها را کسب کردهاند.
راهیابی این ورزشکاران به مسابقات آسیایی، نشاندهنده ظرفیت قابل توجه ورزش خراسان در رشتههای مختلف و نتیجه تلاش مستمر ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیئتهای ورزشی استان است.
مسابقات آسیایی ناگویا ژاپن از جمله رویدادهای مهم ورزشی در سطح قاره به شمار میرود و حضور نمایندگان خراسان در این رقابتها میتواند زمینهساز افتخاری دیگر برای ورزش استان و کشور باشد.
نظر شما