دیدار دادستان ملارد با کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی به مناسبت عید سعید غدیر خم
به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مهدی جهانشیری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد، با حضور در منازل تعدادی از کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی ملارد در شهرهای ملارد و صفادشت، به صورت جداگانه با آنان و خانوادههایشان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدارها، دادستان ملارد ضمن تبریک عید ولایت و امامت، از نزدیک در جریان وضعیت و مسائل این کودکان و خانوادههای آنان قرار گرفت و بر ضرورت توجه به نیازهای اقشار آسیبپذیر جامعه تأکید کرد.
جهانشیری همچنین با اهدای هدایایی به رسم یادبود و تبرک به کودکان یتیم، تلاش کرد تا در ایام فرخنده عید غدیر، لحظاتی شاد و بهیادماندنی برای آنان رقم بخورد.
این دیدارها در راستای رویکرد حمایتی و مسئولیتهای اجتماعی دستگاه قضایی و با هدف تکریم و دلجویی از کودکان یتیم و خانوادههای آنان انجام شد.
انتهای پیام/