کلنگ احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردستان زمین زده شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
|
۱۲:۲۲:۵۱
| کد خبر: ۲۳۴۹۴۴۶
کلنگ احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردستان زمین زده شد
برنا- گروه استانها: هم‌زمان با سفر وزیر نیرو به استان اصفهان و افتتاح نیروگاه ۱۱۷ مگاواتی انرژی خورشیدی، آیین کلنگ‌زنی پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردستان با حضور وزیر، استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی و محلی برگزار شد تا گامی اساسی در جهت ارتقای ایمنی و زیرساخت‌های این منطقه صنعتی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،در ادامه برنامه‌های سفر رویکردی و توسعه‌محور وزیر نیرو به شهرستان اردستان، پس از افتتاح رسمی نیروگاه بزرگ ۱۱۷ مگاواتی انرژی خورشیدی، آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردستان برگزار شد.

​در این مراسم که با حضور وزیر نیرو، استاندار اصفهان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران کل استان ترتیب یافت، بر ضرورت توسعه هم‌زمان زیرساخت‌های صنعتی و ایمنی تاکید شد. شهرک صنعتی اردستان به عنوان یکی از قطب‌های رو به رشد منطقه، نیازمند ارتقای ضریب ایمنی بود که با احداث این ایستگاه، بستر امن‌تری برای فعالیت واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد.

​مقامات حاضر در این مراسم ابراز امیدواری کردند که با تخصیص اعتبارات لازم، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا دغدغه واحدهای صنعتی منطقه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برطرف شود.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر