استاندار خوزستان تاکید کرد: لزوم رعایت ایمنی گازرسانی و پیشگیری از حوادث نشتی و انفجار / گازرسانی به روستاها تا صدد درصد ادامه دارد
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در حاشیه بازدید از شرکت گاز استان که امروز چهارشنبه سیزدهم خرداد ماه در اهواز انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت گازرسانی در استان شرایط مناسبی دارد و بسیاری از نقاط، علاوه بر شهرها، در روستاها و بخشها گازرسانی شده است.
او گفت: این روند ادامه پیدا میکند تا انشاءالله به عدد صد درصد برسد.
استاندار خوزستان با اشاره به دو چالش مهم در حوزه گاز افزود: یکی از مسایل، بحث نشتی گاز است که بعضاً باعث میشود جان عزیزان ما به خطر بیفتد و دیگری نیز بحث انفجارهاست که حوادث دردناکی ایجاد میکند.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان بیان کرد: در برخی موارد، شهروندان ما جان خود را از دست میدهند و محل زندگی یا کسب و کارشان از بین میرود.
موالیزاده با تاکید بر لزوم اقدام های پیشگیرانه ادامه داد: تأکید شد که انشاءالله نظارتها جدیتر شود، آموزشهای لازم داده شود و جاهایی که نیاز به رسیدگی دارد از نظر حفظ ایمنی کار، مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: انشاءالله از این دست حوادث در استان نداشته باشیم و مردم عزیزمان با کمال آرامش و اطمینان بتوانند از این نعمت استفاده کنند.
لازم به توضیح است که استاندار خوزستان در این دیدار ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این دستگاه و قدردانی از تلاشهای آنها از واحدهای تماس امداد ۱۹۴، مانیتورینگ و بخشهای مختلف این مجموعه بازدید به عمل آورد.
موالی زاده در بدو ورود به شرکت گاز استان با زیارت مزار شهید گمنام این دستگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.









انتهای پیام/