رئیس‌جمهور پزشکیان:

«غدیر» دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
|
۰۷:۴۸:۴۵
| کد خبر: ۲۳۴۹۷۲۹
«غدیر» دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است
برنا - گروه سیاسی:رئیس‌جمهور پزشکیان نوشت: غدیر، دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است. این راهی است که ایران برای پیشرفت و سربلندی به آن نیاز دارد.

رئیس‌جمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود: «مردم یا برادر دینی تو هستند یا همانند تو در آفرینش.» غدیر، دعوت به حکمرانی بر پایه عدالت، کرامت انسان و خدمت بی‌منت به مردم است. این راهی است که ایران برای پیشرفت و سربلندی به آن نیاز دارد.»

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه