استاندار اصفهان: مردم پای کار ایستاده‌اند، نوبت مسئولان است که پاسخ اعتماد را بدهند

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
|
۲۲:۱۱:۳۰
| کد خبر: ۲۳۴۹۹۳۲
استاندار اصفهان: مردم پای کار ایستاده‌اند، نوبت مسئولان است که پاسخ اعتماد را بدهند
برنا- گروه استانها: استاندار اصفهان با حضور در میان مردم فلاورجان در شب عید سعید غدیر خم، حضور مستمر و پرشور مردم در ۹۵ شب گذشته را نشانه‌ای از همبستگی و روحیه بالای جامعه دانست و تأکید کرد: مسئولان باید قدردان این همراهی باشند و برای عبور از شرایط سخت اقتصادی بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان در شب عید سعید غدیر خم با حضور در شهرستان فلاورجان، در میان مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان حضور یافت و در کنار آنها در جشن‌های این عید بزرگ شرکت کرد.

استاندار اصفهان با حضور در تجمعات شبانه و موکب‌های مردمی فلاورجان، به حاضران خداقوت گفت و از پایبندی آنها به نظام جمهوری اسلامی و به ویژه حضور پرشور مردم در شب عید بزرگ غدیر تقدیر کرد.

وی در حاشیه این حضور با اشاره به بعثت مردم در ۹۵ روز گذشته اظهار کرد: مردم شاهد هستند که طی ۹۵ شب گذشته، هر شب در اینجا گرد هم آمده‌اند و با وجود همه سختی‌ها خسته نشده‌اند؛ بلکه همت و انگیزه آنها مضاعف شده و حضورشان هر شب پررنگ‌تر از قبل بوده است.

استاندار اصفهان افزود: مردمی که این‌گونه پای کار آمده‌اند و با چنین روحیه‌ای در صحنه حضور دارند، حقیقتاً در هیچ جای دنیا نظیر ندارند.

جمالی‌نژاد با اشاره به اتفاقات اخیر نیز گفت: در جنگ اخیر شاهد دو معجزه بودیم؛ یکی معجزه مهیار و دیگری معجزه حضور مردم که نشان داد سرمایه اصلی کشور همین مردم هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم ما مسئولان بتوانیم لیاقت این مردم را داشته باشیم و با همدلی و تلاش مضاعف، از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم و خادمان خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه