تاکید معاون فرماندار خرم‌آباد بر لزوم اجرای برنامه‌های منظم ورزشی در دستگاه‌های اجرایی

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
|
۱۲:۳۹:۲۶
| کد خبر: ۲۳۵۰۷۹۷
تاکید معاون فرماندار خرم‌آباد بر لزوم اجرای برنامه‌های منظم ورزشی در دستگاه‌های اجرایی
برنا ـ گروه استانها: معاون فرماندار خرم آباد گفت: ورزش کارکنان باید به یک اولویت مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛ مریم پور سرتیپ در جلسه شورای ورزش شهرستان  با تأکید بر اهمیت سلامت نیروی انسانی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان، نیروی انسانی آن است و توجه به سلامت این سرمایه ارزشمند، یک ضرورت انکارناپذیر محسوب می‌شود.

وی افزود: ورزش صرفاً یک فعالیت جسمانی نیست، بلکه نقش مؤثری در تأمین سلامت جسم و آرامش روح دارد و فعالیت بدنی منظم می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کرده و سطح انرژی، انگیزه و توان کاری افراد را افزایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرم‌آباد با اشاره به ضرورت توجه به سلامت روان کارکنان تصریح کرد: کاهش استرس، ایجاد نشاط، افزایش تمرکز و تقویت روحیه امید و همدلی در محیط‌های کاری از مهم‌ترین آثار ورزش است و کارمند سالم و بانشاط، نقش مؤثرتری در ارتقای بهره‌وری سازمان خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کاری ادارات و کم‌تحرکی ناشی از فعالیت‌های اداری، بی‌توجهی به ورزش کارکنان در آینده می‌تواند منجر به کاهش بهره‌وری، افزایش فرسودگی شغلی و تحمیل هزینه‌های بیشتر درمانی شود؛ از این رو نگاه به ورزش باید راهبردی، پیشگیرانه و مستمر باشد.

پورسرتیپ بر لزوم اجرای برنامه‌های منظم ورزشی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: ضروری است در هر دستگاه اجرایی، فردی به عنوان مسئول پیگیری امور ورزشی کارکنان تعیین شود تا برنامه‌ها به شکل منسجم و هدفمند اجرا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف حوزه ورزش کارکنان نیازمند عزم جدی مدیران و مشارکت فعال کارکنان است و امیدواریم با اجرای مصوبات این شورا، گام‌های مؤثری در مسیر ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان و افزایش بهره‌وری ادارات برداشته شود.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر