بیانیه فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در مورد شرارت های رژیم صهیونیستی

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
|
۲۲:۵۸:۵۳
| کد خبر: ۲۳۵۱۰۲۹
بیانیه فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در مورد شرارت های رژیم صهیونیستی
برنا - گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در بیانیه اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتش‌بس شرارت های خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی می گردد.

به گزارش برنا، ر این بیانیه آمده است: با وجود هشدار‌های قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی مورد هجوم قرار می‌دهیم.

ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده‌تر و پشیمان کننده رو‌به‌رو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر