تماس عراقچی با وزرای خارجه انگلیس و ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان
برنا - گروه بین الملل: سید عباس عراقچی به صورت جداگانه با وزرای خارجه انگلیس و ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان به صورت تلفنی درباره نقض آتشبس رایزنی و گفت و گو کرد.
به گزارش برنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماسهای تلفنی جداگانه با «ایوِت کوپر»، «هاکان فیدان» وزرای امور خارجه انگلیس و ترکیه و «فیلد مارشال عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در خصوص آخرین تحولات منطقهای در پی پاسخ ایران به نقض مکرر آتش بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفتوگو کرد.
انتهای پیام/
نظر شما