سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
|
۰۹:۱۳:۴۲
| کد خبر: ۲۳۵۱۱۰۴
سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 
برنا_ گروه استانها: سومین مرحله مانور سراسری طرح ملی مهتاب با هدف مدیریت هوشمند تلفات انرژی در قزوین اجرا شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه اقدامات جهادی مدیریت ناترازی و کاهش تلفات انرژی ، سومین مرحله مانور سراسری طرح مهتاب روز دوشنبه در قزوین برگزارشد. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

در این مانور که سیاوش طاهرخانی فرماندار قزوین، یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی و معاونان شرکت نیز حضور داشتند نیروهای عملیاتی برای تست لوازم اندازه گیری ، شناسایی انشعابات و رمز ارزهای غیرمجاز در محدوده شهرستان قزوین وارد ماموریت شدند. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم گفت: دو مرحله از طرح ملی مهتاب در هفته های گذشته دررشهرستانهای بویین زهرا و تاکستان اجرا شد و امروز مرحله سوم مانور در محدوده شهرستان قزوین اجرا می شود. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

اینانلو تصریح کرد: طرح ملی مهتاب روزهای یکشنبه به صورت استانی و روزهای دوشنبه به صورت ملی برگزار می شود. 

وی بیان کرد: در اجرای این طرح با شناسایی مراکزی که افت انرژی دارند تلاش می شود از مصرف بیهوده جلوگیری و به رفع ناترازی کمک شود. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

واگداری کنتور در سه روز اینانلو در ادامه گفت: یکی از اولویتهای ما تسریع در واگذاری انشعابات برق است تا برق غیرمجاز کاهش یابد که در این راستا زمان واگذاری از ۲۰ روز به ۳ روز کاهش یافته و تلاش می کنیم در سال آینده به دو روز و سال ۱۴۰۷ به یک روز خواهد رسید. 

وی گفت: هرجایی که موانع برداشته شده و سریع کنتور داده شود از برق غیرمجاز جلوگیری خواهد شد و این روند تداوم خواهد یافت.

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص توسعه نیروگاه خورشیدی یادآورشد: در سال قبل ۷ مگاوات انرژی خورشیدی وارد مدارشد و درحال حاضر  ۹۰ مگاوات انرژی خورشیدی ایجاد شده و ۱۰ برابر شده است که به رفع ناترازی کمک می کند. 

وی بیان کرد: همچنین قرار است همه مدارس استان به پنل خورشیدی مجهز شوند که در مرحله اول تجهیزات ۵۲ مدرسه تامین شده و بزودی تحویل می شود. 

اینانلو افزود: تجهیز مدارس به پنل خورشیدی هم به تولید برق و هم درامد پایدار مدارس کمک می کند. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

در ادامه سید باقر چگینی مدیر برق شهرستان قزوین گفت: در راستای مدیریت ناترازی ۱۴ مگا پروژه تعریف شده که طرح های مهتاب و صفا نیز از ان جمله است. 

چگینی تصریح کرد: نیروهای شرکت توزیع برق به صورت جهادی در خدمت مردم هستند تا انرزی پایدار را شاهد باشیم. 

در ادامه نصب و تست لوازم اندلزه گیری و کشف برق غیرمجاز و ماینرها بررسی و شناسایی می،شود تا به رفع ناترلزی کمک شود. 

سومین مرحله مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی در شهرستان قزوین برگزار شد 

مدیر برق شهرستان قزوین بیان کرد: در مانور امروز ۳۱ اکیپ با ۷۵ نفر برای تست لوازم اندازه گیری، بررسی برق های غیرمجاز و انشعابات مجتمع های بین راهی روشنایی نامتعارف و رمز ارزها اقدام کنند. 

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر