آیین سپاس از دستاندرکاران «جشنهای وصال» در سمنان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به مناسبت هفته ازدواج، آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنهای وصال استان سمنان با حضور مهدی براری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، محسنایزدبخش، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، و احسان امینیان، معاون فرهنگی و امور جوانان ادارهکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مراسم، از تلاشها و اقدامات ارزشمند دستاندرکاران و برگزارکنندگان جشنهای وصال که نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار میان جوانان داشتهاند، قدردانی شد.
احسان امینیان در حاشیه این آیین با تأکید بر اهمیت برنامههای فرهنگی و اجتماعی حوزه جوانان، اظهار داشت: حمایت از برنامههایی که به تحکیم بنیان خانواده، تسهیل ازدواج جوانان و ارتقای آگاهی اجتماعی کمک میکنند، از اولویتهای مهم این معاونت است.
وی افزود: جشنهای وصال با ایجاد فضای امید، همدلی و مشارکت اجتماعی، میتواند زمینهساز ترویج الگوهای صحیح ازدواج در جامعه باشد.
این آیین، فرصتی برای ارج نهادن به فعالان حوزه جوانان و تأکید بر ضرورت استمرار حمایت از برنامههای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با تحکیم بنیان خانواده بود.
