قدردانی بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان از اقدامات سیدمناف هاشمی

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
|
۱۴:۱۹:۵۰
| کد خبر: ۲۳۵۳۷۶۴
قدردانی بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان از اقدامات سیدمناف هاشمی
برنا - گروه ورزشی: در آیین تکریم بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان که عصر شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ در هتل المپیک تهران برگزار شد، جمعی از بازنشستگان این وزارتخانه با قدردانی از اقدامات انجام‌شده و توجه به مطالبات بازنشستگان، از تلاش‌های سیدمناف هاشمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، تقدیر کردند.

به گزارش برنا، آیین تکریم بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان عصر روز شنبه (۲۳ خرداد ۱۴۰۵) با حضور سیدمناف هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، حسین چراغی مدیرکل حوزه وزارتی، مدیران کل ستادی و جمعی از بازنشستگان این وزارتخانه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

این مراسم با هدف تجلیل از سال‌ها خدمات و تلاش‌های بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و فضایی برای دیدار و تجدید خاطره پیشکسوتان این مجموعه با مدیران وزارتخانه فراهم آورد.

در جریان این آیین، جمعی از بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از توجه صورت‌گرفته به مسائل و مطالبات این قشر، از اقدامات سیدمناف هاشمی در حوزه رفاهی بازنشستگان و پیگیری‌های انجام‌شده برای بهبود شرایط آنان تقدیر کردند.

در این مراسم که با حضور مدیران کل ستادی و پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان همراه بود، بر ضرورت تکریم سرمایه‌های انسانی، حفظ ارتباط با بازنشستگان و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند آنان در مسیر پیشبرد اهداف ورزش و جوانان کشور تأکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر