بهره‌مندی بافت‌های فرسوده استان سمنان از ۹۸۸ تُن قیر رایگان

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
|
۰۹:۵۱:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۴۱۸۳
بهره‌مندی بافت‌های فرسوده استان سمنان از ۹۸۸ تُن قیر رایگان
برنا-گروه استان‌ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از تخصیص بیش از ۹۸۸ تن قیر رایگان به ارزش ۲۳۲ میلیارد ریال جهت بهسازی و نوسازی معابر بافت فرسوده در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  سیدمحمد حسینی طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سهمیه قیر با حمایت شرکت بازآفرینی شهری ایران و به منظور بهبود زیرساخت‌های شهری به شهرداری‌های سمنان، دامغان و مهدیشهر اختصاص یافته است.

وی با تفکیک میزان قیر تخصیص‌یافته به هر شهر افزود: از این میزان، ۲۶۷ تن سهم شهر سمنان، ۵۱۰ تن سهم شهر دامغان و ۲۱۰ تن برای شهر مهدیشهر در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن در معابر اولویت‌دار و فرسوده آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تأکید کرد: با این حجم از قیر تخصیصی، بیش از ۱۶ کیلومتر از معابر محلات هدف بافت فرسوده در این سه شهر آسفالت و نوسازی خواهد شد که گام مهمی در ارتقای کیفیت زندگی ساکنان این مناطق است.

حسینی طباطبایی در پایان با اشاره به سایر اقدامات بازآفرینی شهری در استان گفت: علاوه بر نهضت آسفالت معابر، پروژه‌های مهم دیگری از جمله بهسازی و کف‌سازی محلات تاریخی و ساخت هنرستان سادات شریعت‌پناهی نیز با بهره‌گیری از اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در حال اجراست که نویدبخش تحولی مثبت در سیمای شهری استان خواهد بود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر