پذیرهنویسی نخستین صندوق پروژه انرژی خورشیدی هفته آینده در بورس تهران آغاز میشود
محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران امروز دوشنبه در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران در جمع اهالی رسانه گفت: نخستین صندوق پروژه انرژی خورشیدی با ارزش یک هزار میلیارد تومان (یک همت) احتمالاً هفته آینده در بورس تهران پذیرهنویسی خواهد شد. این صندوق با هدف تأمین مالی پروژههای حوزه انرژی خورشیدی و توسعه سرمایهگذاری در بخش انرژیهای تجدیدپذیر وارد بازار سرمایه میشود.
وی تصریح کرد:همچنین یک صندوق پروژه بسیار بزرگ دیگر نیز در دستور کار امسال قرار دارد که بهزودی جزئیات و زمانبندی آن اطلاعرسانی خواهد شد.
مدیرعامل بورس تهران همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال سهام شرکت نفت ستاره خلیجفارس به مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و شستا، تفاهمهای لازم در این زمینه انجام شده است و با فراهم بودن بسترهای لازم، امسال شاهد عرضه اولیه سهام این شرکت بهعنوان یکی از ناشران بسیار بزرگ بازار سرمایه در بورس تهران خواهیم بود.
انتهای پیام/