استاندار خوزستان: ۵۰ درصد از مطالبه گندمکاران پرداخت شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
|
۱۵:۲۵:۱۰
| کد خبر: ۲۳۵۴۹۴۳
استاندار خوزستان: ۵۰ درصد از مطالبه گندمکاران پرداخت شد
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان ضمن اشاره به تاکید دولت وفاق ملی بر پرداخت به‌موقع مطالبه تولیدکنندگان، از واریز ۵۰ درصد از مطالبه های کشاورزان خوزستانی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زادهامروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از رایزنی‌های بی‌وقفه و پیگیری‌های شبانه‌روزی که با مجموعه دولت و وزارت جهاد کشاورزی داشتیم، خوشبختانه موفق شدیم گام بلندی در راستای تامین حقوق کشاورزان برداریم. بر این اساس، تا به امروز پنجاه درصد از کل مطالبه گندمکاران استان به حساب آنان واریز شده است.

او ضمن تاکید بر رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در استان، گفت: در ادامه خرید تضمینی گندم در خوزستان یک و یک دهم همت(۱.۱ همت) دیگر از مطالبه گندمکاران به حساب آنان واریز شده است. این رقم، حاصل تلاش کشاورزانی است که در گرمای طاقت‌فرسا، امنیت غذایی کشور را تضمین کردند.

مقام عالی دولت چهاردهم در خوزستان با اشاره به جایگاه ویژه استان در تولید گندم بیان کرد: خوزستان نه تنها قطب کشاورزی کشور، بلکه خط مقدم جبهه تولید و خودکفایی در گندم است.

موالی زاده در پایان تاکید کرد که تداوم این روند منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است و ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد پرداخت صد درصدی مطالبه کشاورزان استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر