دیدار رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی و دو بانوی ووشوکار با وزیر ورزش و جوانان
برنا - گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان امروز دو جلسه مهم با رئیس فدراسیون پزشکی و دو بانوی ووشوکار برگزار کرد.
به گزارش برنا، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و خانمها زهرا کیانی و دیانا رحیمی، ملیپوشان تیم ووشو بانوان امروز سهشنبه ۲۶ خردادماه طی دیدارهای جداگانه با حضور در وزرات ورزش و جوانان با احمد دنیامالی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدارها رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و خانمها کیانی و رحیمی توضیحاتی را درخصوص برنامههای خود به وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.
در دیدار ملیپوشان ووشو با دنیامالی، فریبا محمدیان معاون امور بانوان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
نظر شما