نخستین پایگاه فرودگاهی اورژانس بانوان کشور در آبادان افتتاح شد

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
|
۰۳:۳۳:۳۳
| کد خبر: ۲۳۵۵۱۱۲
نخستین پایگاه فرودگاهی اورژانس بانوان کشور در آبادان افتتاح شد
برنا - گروه استان‌ها: نخستین پایگاه فرودگاهی اورژانس بانوان کشور با حضور رییس سازمان اورژانس به صورت رسمی در آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد صالحی رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مراسم افتتاح این پایگاه در فرودگاه آیت‌الله جمی، اظهار کرد: امروز در کنار دکتر جعفر میعادفر(رییس سازمان اورژانس کشور) شاهد برگزاری مراسم افتتاح و نوسازی پنج پایگاه اورژانس در آبادان و خرمشهر بودیم.

او گفت: پایگاه اورژانس فرودگاه آبادان، اولین پایگاه فرودگاهی در کشور است که تمام خدمات آن توسط بانوان ارایه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: طی مدت زمانی که این پایگاه به صورت پایلوت فعالیت کرد رضایتمندی بسیار خوبی را به همراه داشت و امیدوار هستیم که با ایجاد پایگاه‌های اورژانس جدید و نوسازی ناوگان این مجموعه، خدمات این حوزه را سریع‌تر و باکیفیت‌تر از قبل به مردم گرانقدر اروند ارایه دهیم.

رییس سازمان اورژانس کشور نیز اظهار کرد: در ادامه توسعه ارایه خدمات پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، شاهد افتتاح و بهسازی چند پروژه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بودیم.

جعفر میعادفر بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که مورد توجه ما قرار دارد ارایه خدمات در فرودگاه‌های کشور است و امروز شاهد افتتاح پایگاه اورژانس فرودگاه آبادان بودیم که بارزه اصلی آن این است که تمام همکاران شاغل در آن خانم هستند.

او با تاکید بر اینکه برای نخستین مرتبه شاهد بهره‌برداری از پایگاه فرودگاهی بانوان در کشور هستیم، افزود: کارشناسان خانم پرستاری که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های دولتی هستند در این پایگاه فرودگاهی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین به فعالیت بیش از چهل پایگاه اورژانس بانوان در کشور اشاره کرد.

در بخش دیگری از آیین‌های افتتاح و نوسازی پایگاه‌های اورژانس جنوب غرب خوزستان،  مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس منطقه بریم، اظهار کرد: این محل در واقع از دارایی‌های شرکت پالایش نفت به شمار می‌‌رفت که سال ها متروکه مانده بود و با تقاضای رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مجموعه مدیریت اورژانس، موضوع تبدیل آن به پایگاه اورژانس در دستور کار قرار گرفت.

فردین راشدی با بیان اینکه این پایگاه در منطقه بریم با اعتبار دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان بازسازی شد، اضافه کرد: طی سال جاری اعتبار قابل‌توجهی را تعیین کردیم تا به نسبت سال های گذشته دانشگاه علوم پزشکی آبادان را بیشتر حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر