آشوبی : جامعه پزشکی گیلان در وقایع مهم جزء برجسته ترین های کشوری بوده اند
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر محمد تقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای نظام پزشکی کشور که با حضور استاندار گیلان و اعضای این شورا در رشت برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی استان گیلان در همهی وقایع جزء برجستهترینهای کشوری بوده است.
وی افزود: در دوران کرونا و سه جنگی که در کشور رخ داد، استان گیلان همواره ارائه خدمت کرد و در طول ایام جنگ میزبان و خادم کل کشور بوده است.
آشوبی با اشاره به ورود بیماران جنگ زده به استان در طی جنگ رمضان گفت: کل بیماران دیالیزی استان ۱۵۷۲ نفر است که تعداد ۸۲۱ نفر دیالیزی از استانهای دیگر به گیلان وارد شدند و خدمات دریافت کردند.
آشوبی ادامه داد:بیماران خاص و شیمی درمانی که وارد استان گیلان شدند، جامعه پزشکی بسیار خوب عمل کردند. در گیلان ید واحده هستیم و هر اتفاقی رخ دهد، استاندار محترم گیلان دستور صادر میکنند و ما در قرارگاه واحد خدمت ارائه میدهیم.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه عملکرد این دانشگاه را برشمرد و گفت: جامعه پزشکی گیلان آماده ارائه خدمت برای هر تعداد از هموطنان که به استان ورود کنند، هستیم.
انتهای پیام/