استاندار مازندران خبر داد: اختصاص ۷۳ دستگاه نیسان به دهیاری‌های مازندران

|
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
|
۱۰:۰۴:۵۵
| کد خبر: ۲۳۵۶۱۷۱
استاندار مازندران خبر داد: اختصاص ۷۳ دستگاه نیسان به دهیاری‌های مازندران
برنا - گروه استانها : استاندار مازندران از اختصاص ۷۳ دستگاه خودروی نیسان کمپرسی به دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز مراحل واگذاری، این خودروها به دهیاری‌ها تحویل داده خواهد شد. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مهدی یونسی رستمی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای تقویت ناوگان خدماتی دهیاری‌های استان اظهار کرد: در راستای حمایت دولت از مدیریت روستایی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم در روستاها، ۷۳ دستگاه خودروی نیسان کمپرسی به صورت رایگان در اختیار دهیاری‌های مازندران قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم، سهمیه استان برای دریافت این خودروها نهایی شده و فرآیند واگذاری نیز آغاز شده است.

استاندار مازندران با تأکید بر نقش دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی روستاها تصریح کرد: این خودروها با هدف افزایش توان عملیاتی دهیاری‌ها در حوزه خدمات عمومی، عمرانی و پشتیبانی از فعالیت‌های روستایی اختصاص یافته است.

مقام عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: همزمان با طی مراحل اداری و واگذاری، خودروها به دهیاری‌ها تحویل داده می‌شود تا هرچه سریع‌تر در چرخه خدمت‌رسانی به مردم روستاهای استان قرار گیرند.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر