فعالیت ادارات البرز به روال عادی بازگشت/ خدماترسانی به شهروندان با ۱۰۰ درصد ظرفیت
برنا - گروه استانها: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از بازگشت کامل فعالیت دستگاههای اجرایی استان به شرایط عادی خبر داد و گفت: تمامی ادارات استان از این پس با ظرفیت کامل به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهدی فراهانی اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود و فضای فعلی کشور، فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات استان به روال عادی بازگشته است.
وی افزود: بر این اساس، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل انجام خواهد شد و دستگاههای اجرایی با ۱۰۰ درصد ظرفیت به ارائه خدمات میپردازند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز ادامه داد: نحوه فعالیت ادارات و ساعات کاری کارکنان مطابق بخشنامه ابلاغی اسفندماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود و تمامی دستگاهها موظف به اجرای مفاد این بخشنامه هستند.
وی تأکید کرد: با بازگشت شرایط اداری به وضعیت عادی، ارائه خدمات به مردم بدون محدودیت و با حضور کامل کارکنان در دستگاههای اجرایی انجام خواهد شد.
نظر شما