تارتار به دنبال جانشین ستاره جدایی طلبش!
به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، با اینکه مهدی تارتار پیش از این در گفتوگو با برنا اعلام کرده بود اغلب بازیکنان این تیم قرارداد دارند اما برخی بازیکنان نیز درصدد جدایی برآمده یا قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است.
بعد از اینکه مسئولان باشگاه گل گهر بار دیگر مهدی تارتار را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند، این مربی به فکر جایگزین برای بازیکنان جدا شده افتاد. به همین دلیل در جلسهای که طی هفته جاری با مسئولان این باشگاه برگزار میکند، لیستی از بازیکنان مورد نیاز خود را به آنها ارائه میدهد تا مسئولان باشگاه گلگهر به فکر پر کردن جای خالی آنها باشند. بازیکنان نظیر مهدی تیکداری که قراردادشان به پایان رسیده، مورد توجه باشگاههای دیگر قرار گرفتند. از این رو احتمال جدایی آنها وجود دارد.
این در حالی است که سرمربی گلگهر میداند اغلب بازیکنان فصل قبل خود را در اختیار خواهد داشت. با این حال، چون مهرههای ارزشمند و تاثیرگذاری همچون تیکدری به فکر جدایی افتاده و قصد ادامه همکاری ندارند، از حالا در پی جانشینانی برای این نفرات است. مخصوصاً حالا که لیگ فصل آینده ۱۸ تیمی شده و مسابقات فشردهتر از قبل برگزار میشود، قصد دارد تیمش را تقویت کند.
انتهای پیام/