عطر محرم در رادیو ایران؛ همراهی مریم نشیبا با سوگواران حسینی در «باغ ارغوان»

|
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
|
۰۹:۴۴:۲۹
| کد خبر: ۲۳۵۶۶۶۹
عطر محرم در رادیو ایران؛ همراهی مریم نشیبا با سوگواران حسینی در «باغ ارغوان»
برنا - گروه فرهنگ و هنر: در ایام عزاداری امام حسین (ع)، «باغ ارغوان» با انتخاب قطعات فاخر مذهبی و با صدای مریم نشیبا روی آنتن می‌رود.

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دهه اول محرم، برنامه «باغ ارغوان» رادیو ایران به تهیه كنندگی ندا حاجی‌اسماعیلی و با اجرای ماندگار مریم نشیبا، حال و هوایی عاشورایی می‌گیرد.

بنابراین گزارش در این فصل از برنامه، مجموعه‌ای گزیده از آواهای سنتی، نوحه‌های اصیل و قطعات موسیقی متناسب با فرهنگ عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) برای مخاطبان پخش و بررسی می شود.

 این برنامه تلاش می‌كند با انتخاب قطعات فاخر، پلی میان هنر موسیقی و ارادت قلبی مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت (ع) باشد.

گفتنی است : «باغ ارغوان هر روز ساعت ۱۵:۰۰ از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز (رادیو ایران) تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر