استقرار هوای گرم در چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته
برنا- گروه استانها: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با پیشبینی استقرار توده هوای گرم در استان تا پایان هفته گفت: دما در استان نسبت به هفته گذشته با افزایش نسبی روبرو شده است.
معصومه نوروزی گفت: روند افزایشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد و پس از آن به طور موقت دماهای طول روز تا حدی کاهشی میشود.
وی ادامه داد: اگر چه هوا در استان گرمتر شده است اما شهرکرد در صبح روز یکشنبه با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنکترین مرکز استانهای کشور گزارش شد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین در شبانهروز گذشته سرخون با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین و بلداجی با کمینه دمای ۹ درجه سانتیگراد خنکترین ایستگاه استان گزارش شد.
نوروزی در پایان یادآور شد: تا پایان هفته پدیده جوی قابل توجهی برای استان پیشبینی نمیشود و آسمان استان صاف همراه با وزش باد است.
نظر شما