بازسازی و احیای ماشین‌آلات فرسوده راهداری در ایلام/ بازگشت ۱۰ دستگاه به ناوگان عملیاتی

|
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
|
۱۳:۳۱:۵۳
| کد خبر: ۲۳۵۶۸۶۱
بازسازی و احیای ماشین‌آلات فرسوده راهداری در ایلام/ بازگشت ۱۰ دستگاه به ناوگان عملیاتی
برنا_گروه استانها :رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از بازگشت بیش از ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین فرسوده به ناوگان عملیاتی این استان پس از تعمیرات کامل و نوسازی خبر داد

به گزارش برنا از ایلام  ،محمدرضا هواسی اظهار داشت: برنامه بازسازی اساسی ماشین‌آلات از سال‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی و راهداری پس از دمونتاژ، تعمیر و رنگ‌آمیزی مجدد، به چرخه عملیاتی بازگشته‌اند.

هواسی با اشاره به جزئیات این اقدامات افزود: در این راستا، یک دستگاه بلدوزر کوماتسو D65 که بر اثر برخورد با مین‌های به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی آسیب دیده بود، به‌طور کامل بازسازی و به شهرستان مهران تحویل داده شد. 

وی عنوان کرد: همچنین بازسازی یک دستگاه لودر ولوو ۱۲۰ متعلق به شهرستان سیروان در مراحل پایانی است و پیش‌بینی می‌شود هفته آینده تحویل گرفته شود.

هواسی همچنین خاطرنشان کرد: عملیات دمونتاژ و سندبلاست دو دستگاه غلتک نیز آغاز شده و تا پایان سال جاری به ناوگان راهداری استان افزوده خواهند شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات ایلام در پایان با اشاره به ظرفیت‌های موجود گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در حال حاضر بیش از ۲۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین و همچنین ۱۶۰ دستگاه تجهیزات تخصصی (شامل نمک‌پاش، تیغه برف‌روب، قیرپاش و تانکرهای حمل مواد) در اختیار دارد که نقش مهمی در نگهداری راه‌ها، خدمات زمستانی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر