مدیرعامل باشگاه گل‌گهر: در تورنمنت ۳ جانبه شرکت نمی‌کنیم/ پرسپولیس هم بود، این بحث‌ها مطرح می‌شد؟

|
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
|
۱۴:۴۶:۰۴
| کد خبر: ۲۳۵۶۸۹۸
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر: در تورنمنت ۳ جانبه شرکت نمی‌کنیم/ پرسپولیس هم بود، این بحث‌ها مطرح می‌شد؟
برنا - گروه استان‌ها: واکنش محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان نسبت به برگزاری تورنمنت ۳ جانبه چنین بود که در آن شرکت نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد اسفندیارپور در این خصوص گفت: اگر امکان بازی فراهم است، چرا لیگ اصلی را برگزار نمی‌کنید؟ ما در جام حذفی سه بازی بیشتر برای قهرمانی در پیش نداریم و اگر قرار است بازی‌ای برگزار شود باید همان جام حذفی برگزار شود. 

او افزود: بحث ما اصلا با چادرملو و پرسپولیس نبود. بحث ما با سپاهان بود که آن هم نتوانست مجوز بگیرد و ما باید معرفی می‌شدیم. 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر اضافه کرد: اگر پرسپولیس هم جای ما بود آیا این روش‌ها را مطرح می‌کردند یا بلافاصله بدون هیچ حرف و حدیثی پرسپولیس معرفی می‌شد؟ 

او در پایان گفت: ما ادعایی را با ارائه مستندات مطرح کردیم که درست بود و اگر کمیته استیناف آن را تایید نکند ما در مسابقات سه‌جانبه شرکت نمی‌کنیم و آن وقت هر تیمی را که خواستند معرفی کنند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر