سوگواره «احلی من العسل» در بشاگرد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان الیاس نظری رئیس آموزشوپرورش شهرستان بشاگرد و رئیس شورای هیئات مذهبی استان هرمزگان اظهار کرد:همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سوگواره «احلی من العسل» با حضور پرشور هیئتهای دانشآموزی در شهرستان بشاگرد برگزار شد.
وی افزود: این مراسم معنوی در سه نقطه از شهرستان شامل شهر سردشت، روستای کوهحیدر و روستای وی برگزار شد و دانشآموزان با حضور در این برنامه، عشق و ارادت خود را به حضرت قاسم بن الحسن (ع) و شهدای کربلا نشان دادند.
نظری با اشاره به اهمیت برگزاری برنامههای فرهنگی و مذهبی در بین دانشآموزان بیان کرد:سوگواره «احلی من العسل» فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ عاشورا، ایثار، شجاعت و ولایتمداری در میان نسل نوجوان است.
رئیس آموزشوپرورش شهرستان بشاگرد ادامه داد: حضور دانشآموزان در این آیینها نشاندهنده پیوند عمیق نسل جوان با مکتب اهلبیت (ع) و ارزشهای دینی و انقلابی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزشوپرورش شهرستان بشاگرد با همکاری هیئتهای مذهبی، مدارس و مجموعههای فرهنگی، از برنامههایی که موجب تقویت هویت دینی و انقلابی دانشآموزان شود، حمایت خواهد کرد.