استاندار خبر داد: کسب رتبه برتر گلستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر
به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ استاندار گلستان در جلسه شورای معاونین استانداری گلستان، با اشاره به اقدامات دولت در پشتیبانی از جنگ، کنترل بازار و پاسخگویی به نیازهای اساسی، از تلاشهای رئیسجمهور و اعضای هیئت دولت، قدردانی کرد.
علیاصغر طهماسبی از پیگیریهای انجامشده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی درباره کریدور شمال–جنوب و خط ریلی بندرترکمن_بندرگز خبر داد.
طهماسبی با اشاره به کسب رتبه اول استان در مبارزه با مواد مخدر، خواستار استمرار این روند شد.
استاندار گلستان با تاکید بر صرفهجویی و مدیریت مصرف انرژی در ادارات استان، نظارت جدی بر این موضوع و اجرای اقدامات عملی برای صرفه جویی را خواهان شد.
علیاصغر طهماسبی برگزاری همایش بزرگ میثاق عاشورایی با حضور علما و روحانیون و مدیران اجرایی را اقدامی ارزشمند در تقویت فرهنگ دینی دانست و از دستاندرکاران این رویداد قدردانی کرد.
وی ادامه داد: تقویت ناوگان ترابری فرمانداریها و توجه به بهبود معیشت کارکنان دولت، پاسخگویی سریع و مؤثر به درخواستها و مشکلات مردمی، صادرات ۵۵۰۰ تن سیبزمینی با پیگیری استاندار و بهبود اقتصاد کشاورزان، تولید ۲۵۰ مگاوات انرژی خورشیدی تا پایان سال، تنظیم برق مراوه تپه با وارد مدار شدن ۳ مگاوات برق جدید از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام /