درخشش ورزشکاران خراسان رضوی در اردوهای ملی و مسابقات بسکتبال باویلچر بانوان
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، در رشته پاراوزنهبرداری، علی سیفی، ورزشکار طلایی خراسان رضوی، به یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد. این اردو در راستای آمادهسازی ملیپوشان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از اول تیرماه به مدت ۱۰ روز در استان مرکزی و شهر محلات برگزار میشود.
همچنین در بخش پاراشنا، چهاردهمین مرحله اردوی تیم ملی به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار شد که مهدی ضیایی به عنوان سرمربی تیم ملی، به همراه دستیاران خود صادق اسدی و سعید سنجری و چهار شناگر خراسان رضوی شامل ابوالفضل ظریف، سپنتا نویدی، امیرحسین علیزادهمقدم و علی رشیدآبادی در این اردو حضور داشتند. این مرحله از اردو نیز با هدف آمادهسازی برای بازیهای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ پیگیری شد.
در بخش بانوان نیز تیم بسکتبال باویلچر سهنفره خراسان رضوی با هدایت مهری یوسفزاده در نخستین دوره مسابقات آزاد بسکتبال باویلچر سهنفره بانوان، گرامیداشت شهید قائد امت، موفق به کسب عنوان نایبقهرمانی شد. این رقابتها با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد و نماینده خراسان رضوی توانست با عملکردی قابل توجه روی سکوی دوم بایستد.