الفتی : مدال برنز آسیا را به شهدای ناو دنا تقدیم می کنم
به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ مهدی الفتی با صعود به فینال وسیله پرش خرک، امروز در فینال این وسیله موفق به کسب مدال برنز آسیا شد.
در ادامه رقابتهای ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در چین، مهدی الفتی که پیش از این موفق به صعود به فینال وسیله پرش خرک شده بود، امروز در فینال این وسیله به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز آسیا شد.
الفتی در اجرای اول امتیاز ۱۴.۸ و در اجرای دوم امتیاز ۱۳.۸ را به دست آورد و در مجموع با امتیاز ۱۴.۱ روی سکوی سوم آسیا ایستاد.
ملیپوش ژیمناستیک هنری ایران در حاشیه این مسابقات گفت: مدالم را به مردم ایران و شهدای ناو دنا تقدیم میکنم.
الفتی افزود: مسابقات، سطح بالایی داشت و همه تیمها با نفرات اصلیشان شرکت کرده بودند.
وی بیان کرد: خداراشکر توانستیم هم سهمیه بازیهای آسیایی را کسب کنیم و هم دو مدال خوشرنگ برای کشورمان ایران به ارمغان بیاوریم.
انتهای پیام /