پیگیری برای جذب نیم همت از محل منابع بازگشتی تبصره ۱۸ به لرستان 

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۳:۳۲:۰۴
| کد خبر: ۲۳۵۷۳۰۵
پیگیری برای جذب نیم همت از محل منابع بازگشتی تبصره ۱۸ به لرستان 
برنا ـ گروه استانها: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از ابلاغ ۵۰۰ میلیارد تومان ( نیم همت) تسهیلات از محل منابع بازگشتی تبصره ۱۸ به بانک های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  امید امیدی شاه آباد به رسانه ها ،  اظهار کرد: این مبلغ اعتبار به ۱۳ طرح در زیربخش‌های مختلف تخصیص یافته است.

وی ادامه‌داد: سهم طرح‌های بخش کشاورزی از این محل ۶ طرح با ۱۷۰ میلیاردتومان و سهم بخش بهداشت و درمان نیز ۳طرح با ۱۴۰ میلیاردتومان می‌باشد.

به گفته معاون اقتصادی استاندار لرستان، سهم بخش صنعت و معدن نیز ۳طرح با ۱۵۰ میلیارد تومان و سهم بخش گردشگری نیز یک طرح با ۴۰ میلیاردتومان است.

امیدی اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها حدود ۷۰درصد می‌باشد و با راه‌اندازی این طرح‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و در حال تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات از سوی بانک هستند.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با تاکید به مدیران دستگاه اجرایی و بانک‌های عامل، عنوان کرد: باید این موضوع به عنوان یک کار اولویت‌دار تعریف شده و روزانه پیگیری شود تا در اسرع وقت این اعتبارات جذب گردد تا بدینوسیله شاهد بهره‌برداری از این ۱۳ طرح اقتصادی باشیم. 

امیدی افزود: دو فقره از این طرح‌ها نیز ۶۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طرح‌های مشمول این تسهیلات در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مصوب شده‌اند و این تسهیلات در اواخر سال ۱۴۰۴ به استان ابلاغ شده است.

 انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر