ونس: ایران با بازگشت بازرسان انرژی اتمی موافقت کرده است

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۵:۲۹:۵۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۳۷۰
ونس: ایران با بازگشت بازرسان انرژی اتمی موافقت کرده است
برنا - گروه بین الملل: جی دی ونس، معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که امروز به ایالات متحده بازخواهد گشت درحالیکه مذاکرات فنی در هفته‌ها و روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

به گزارش برنا و به نقل از رویترز، ونس امروز دوشنبه در یک نشست خبری در بورگن‌اشتوک با اشاره به اینکه پیشرفت خوبی در مذاکرات حاصل شده است، گفت: من امروز به آمریکا برمی‌گردم، اما تیم‌های فنی مذاکرات را ادامه خواهند داد.

معاون رئیس جمهوری آمریکا با اینحال تاکید کرد: هنوز کار‌هایی برای انجام دادن وجود دارد. ما پایه بسیار خوبی برای یک توافق نهایی موفق بنا نهادیم. مذاکرات فنی در هفته‌ها و روز‌های آینده ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه مدعی شد: ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتظار می‌رود این هفته یا همین امروز از ایران بازدید کنند.

ونس در مورد وضعیت لبنان نیز عنوان کرد: می‌خواهم از هماهنگی مناسب اطمینان حاصل کنم. ما خواهان آتش‌بس منطقه‌ای، از جمله لبنان، هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر