در واکنش به تصمیم جدید فدراسیون هشت شاکی دوباره معترض شد!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، لیگ برتر از فصل آینده ۱۸ تیمی شد. بر همین اساس سهمیه صعود به لیگ برتر به ۲.۵ تیم افزایش یافته است. در نتیجه مس رفسنجان در پلی آف به مصاف تیم سوم لیگ یک میرود. در حال حاضر صنعت نفت آبادان با ۵۰ امتیاز در رده سوم لیگ یک قرار دارد.
با اعلام این خبر بلافاصله مدیرعامل و مربیان تیم مس رفسنجان واکنش نشان داده و از نامساعد بودن شرایط برای برگزاری بازی پلی آف خبر دادند. در جلسهای که اخیراً مسیها در همین خصوص برگزار کردند، مجتبی جباری خواهان اعتراض رسمی باشگاه مس رفسنجان نسبت به تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شد. سرمربی مسیها که هنوز تیمش به طور کامل شکل نگرفته معتقد است تصمیم اخیر به دور از عدالت بوده و منافع باشگاه مس رفسنجان به هیچ وجه در نظر گرفته نشده است.
این تصمیم از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی مطرح شد که مسئولان باشگاه مس تیم خود را لیگ برتری میدانستند. از این رو مذاکراتی را با برخی بازیکنان آغاز کرده و در صدد جذب چند بازیکن ملی پوش بودند. با اعلام این خبر بازیکنان و مدیران برنامه آنها از ادامه مذاکرات سر باز زده و تا تعیین تکلیف وضعیت مس رفسنجان حاضر به برگزاری هیچ نشست و جلسه دیگری نیستند. این در حالی است که تیم مس رفسنجان نه تنها به لحاظ آمادگی اصلا آماده نیست، بلکه بسیاری از نفرات این تیم جدا شده و هیچ جلسه تمرینی نیز برگزار نکردند. در آن سوی میدان ولی حریف احتمالی آنها از لیگ آزادگان در کوران مسابقات قرار دارد و در بهترین حالت از آمادگی است.
همین موضوع باعث شد تا مجتبی جباری خواهان ارسال نامه رسمی به فدراسیون فوتبال و تشریح مشکلات تیم مس رفسنجان شود. این مربی معتقد است برگزاری بازی با تیمی که در کوران مسابقات قرار دارد به هیچ وجه عادلانه نیست. از سوی دیگر این خبر باعث شده آنها در بازار نقل و انتقالات با مشکل روبهرو شوند، چرا که اغلب بازیکنان نمیدانند که در حال مذاکره با تیم لیگ برتری هستند یا قرار است در لیگ یک بازی کنند. این تنها شامل بازیکنان جدیدی نیست که طرف مذاکره باشگاه مس رفسنجان قرار گرفتند بلکه حتی بازیکنانی که پیش از این قراردادشان به پایان رسیده و در حال تمدید قرارداد بودند فعلاً از این کار سرباز زدند.
انتهای پیام/