بونکر حامل گاز مایع قاچاق در توقیف پلیس میناب

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۸:۵۹:۱۱
| کد خبر: ۲۳۵۷۴۶۷
بونکر حامل گاز مایع قاچاق در توقیف پلیس میناب
برنا -گروه استان‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و توقیف یک دستگاه بونکر ویژه حمل گاز مایع حامل ۴۵ هزار لیتر گاز مایع قاچاق و فاقد مدارک قانونی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی ، حین کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس به میناب یک دستگاه کامیون بونکر گاز مایع مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۴۵ هزار لیتر گاز مایع قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و ضبط کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله را ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر