تأکید نماینده ولی فقیه بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در ایام تابستان
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله مظفری، نماینده ولی فقیه در استان، در سخنانی با تأکید بر اهمیت منابع طبیعی، انرژی را از «نعمتهای ارزشمند الهی» خواند و ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در استفاده از این منابع را یادآورشد.
وی با اشاره به چالشهای پیشرو در فصل تابستان، اظهارداشت: با شروع گرمای هوا، فشار بر زیرساختهای تولید و توزیع انرژی بهشدت افزایش مییابد لذا صرفهجویی در مصرف انرژی نه تنها یک ضرورت اقتصادی، بلکه یک وظیفه اخلاقی و دینی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآورشد: همکاری و مشارکت همگانی مردم در استفاده «بهینه و مقرونبهصرفه از انرژی»، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بحرانهای احتمالی در تأمین برق و آب خواهد داشت.
امام جمعه قزوین تأکید کرد مدیریت درست مصرف، تضمین میکند تا روشنایی و خدمات انرژی به طور پایدار به خانههای همه شهروندان برسد.
انتهای پیام