تجلیل از خانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» در قزوین

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۲۳:۱۲:۱۱
| کد خبر: ۲۳۵۷۵۳۲
تجلیل از خانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» در قزوین
برنا- گروه استانها: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از خانواده جانبخش و اهدا کننده عضو علی اکبر محمدی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آیینی معنوی، شهرام احمدپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با حضور در منزل خانواده یکی از ایثارگران عرصه اهدای عضو، ضمن ادای احترام به مقام والای این عزیز سفرکرده، از اقدام فداکارانه و ایثار خانواده وی تجلیل کرد.

در این دیدار که با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو و تکریم ایثارگری‌های صورت گرفته انجام شد، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، قاسمی فرماندار البرز، نایب رئیس شورای اسلامی شهر الوند و اعضای هیئت مدیره انجمن اهدای عضو استان نیز حضور داشتند ازخانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» تجلیل شد.

تجلیل از خانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» در قزوین

احمدپور معاون سیاسی استاندار در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع ایثار و ازخودگذشتگی در فرهنگ ایرانی-اسلامی، اظهار داشت: تصمیم شجاعانه و ایثارگرانه این خانواده در اهدا کردن اعضای عزیزشان، الگویی ماندگار از نوعدوستی و حیات‌بخشی است.

وی با بیان اینکه اهدای عضو، مصداق بارز «بخشیدن زندگی دوباره» است، افزود: آنچه خانواده‌های اهداکننده انجام می‌دهند، فراتر از یک اقدام پزشکی، یک حرکت بزرگ فرهنگی و انسانی است که آثار آن در جامعه، همواره جاری و ساری خواهد بود. تقدیر از این خانواده‌ها وظیفه ماست، چرا که آن‌ها با عبور از اندوه شخصی، به فکر نجات هم‌نوعان خود بوده‌اند.

تجلیل از خانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» در قزوین

در ادامه این دیدار، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: اهدای عضو جلوه‌ای روشن از ایثار و ازخودگذشتگی است که می‌تواند جان چندین انسان را نجات داده و امید را به خانواده‌های نیازمند بازگرداند. خانواده‌های اهداکننده با وجود تحمل غم فقدان عزیز خود، تصمیمی بزرگ و انسانی اتخاذ می‌کنند که شایسته بالاترین قدردانی‌هاست.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر