سرمربی نروژ: اگر هالند در فرانسه یا آرژانتین بازی می‌کرد کسب توپ طلا برایش راحت بود

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۰۷:۳۲:۵۳
| کد خبر: ۲۳۵۷۵۵۹
سرمربی نروژ: اگر هالند در فرانسه یا آرژانتین بازی می‌کرد کسب توپ طلا برایش راحت بود
برنا - گروه ورزشی: سولباکن پس از برد مقابل سنگال که با درخشش هالند همراه بود به تمجید از این بازیکن پرداخت.

استال سولباکن پس از برتری شاگردانش مقابل سنگال به خبرنگاران گفت: هالند امروز می‌توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند یا حتی کلا ۴ گل بزند. منظور بدی ندارم. او بهترین مهاجم ممکن است چون نه برای آرژانتین و فرانسه که برای نروژ بازی می‌کند. هالند حالا در بالاترین سطح فوتبال ۲ بار بریس کرده است.

وی افزود: وقتی برای تیم ملی فرانسه یا آرژانتین بازی کنید، کسب توپ طلا آسان‌تر است. تلاش می‌کنیم که او ر بازی‌های بیشتری بازی کند. او در اوج است و بابت گلزنی در جام جهانی برایش خوشحالم.

سرمربی نروژ در پایان گفت: هنوز برای بازی مقابل فرانسه برنامه‌ریزی نکرده‌ایم. بنابراین حالا به کمپ برمی‌گردیم تا استراحت کنیم چون پس از یک بازی سخت به آن نیاز داریم. بازیکنانی داریم که در بازی‌های آینده باید بازی کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر