از پیگیری حق‌آبه کشاورزان تا توسعه زیرساخت‌های اورژانس

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۰۸:۱۹:۴۳
| کد خبر: ۲۳۵۷۵۶۵
از پیگیری حق‌آبه کشاورزان تا توسعه زیرساخت‌های اورژانس
برنا- گروه استانها: استاندار اصفهان با تشریح جزئیات نشست‌های فشرده خود در تهران و مرکز استان، از پیگیری ویژه برای تأمین آب کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و ساماندهی مباحث اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده جهت حل چالش‌های پیش‌روی استان، به تشریح دستاوردهای سلسله جلسات کاری خود در تهران و اصفهان پرداخت؛ دیدارهایی که طیف وسیعی از مطالبات مردمی از حق‌آبه کشاورزی تا تجهیز ناوگان اورژانس و صیانت از حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را در بر می‌گیرد.

مرکز بر حل بحران آب و حمایت از کشاورزان در قرارگاه آب

​وی با اشاره به سفر کاری خود به تهران و تشکیل «قرارگاه آب» اظهار داشت: در روزهای گذشته جلسات متعددی را در پایتخت با تمرکز بر مدیریت منابع آبی برگزار کردیم که هدف اصلی این نشست‌ها که با حضور مسئولان وزارت کشور انجام شد، برنامه‌ریزی دقیق برای پیشگیری از وارد آمدن هرگونه خسران به اراضی زیر کشت کشاورزان و بهبود راندمان برداشت محصول در سال جاری است.

رایزنی با وزرای اقتصادی و توسعه اورژانس استان

​استاندار اصفهان در ادامه به دیدارهای خود با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصادی، پایش و ثبت چالش‌های پیش‌رو، رایزنی‌های مؤثری با وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر وزرای مربوطه صورت گرفت تا روند حمایت از بخش‌های تولیدی و کشاورزی استان تسهیل شود.

​وی همچنین با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان اورژانس کشور و معاونان این حوزه افزود: در این جلسه نیازمندی‌های فوری استان در بخش فوریت‌های پزشکی و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بررسی و تصمیمات لازم برای تجهیز و تقویت اورژانس استان اصفهان اتخاذ شد.

*​پیگیری مصوبات استانی؛ از مبارزه با قاچاق کالا تا پایش امور آموزشی

​بخش دیگری از گزارش استاندار اصفهان به جلسات برگزار شده در داخل استان اختصاص داشت.

 وی با مثبت ارزیابی کردن روند کمیسیون‌های استانی تصریح کرد: جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین شورای آموزش و پرورش استان با موفقیت برگزار و تصمیمات کلیدی برای پیشبرد اهداف این دو حوزه گرفته شد.

​استاندار اصفهان در پایان با اشاره به ابعاد فرهنگی برنامه‌های خود، از تلاش‌ها و هماهنگی‌های فرمانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از هنرمندان قدردانی کرد و یادآور شد که برنامه‌ریزی‌ها و جزییات اقدامات پیش‌رو برای روزهای آینده نیز به‌زودی تشریح خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر