بازگشت تیم دیپلماسی به کشور

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۴:۲۶:۱۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۷۸۲
بازگشت تیم دیپلماسی به کشور
برنا - گروه سیاسی: هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

در پی سفر هیأت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌وگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر