غفاری: با قهرمانی در انتخابی تیم ملی پینگ پنگ به حقم رسیدم/ برای پرچم ایران می‌جنگم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۱۰:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۸۳۲
غفاری: با قهرمانی در انتخابی تیم ملی پینگ پنگ به حقم رسیدم/ برای پرچم ایران می‌جنگم
برنا - گروه ورزشی: ملی پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد در بازی‌های آسیایی با تمام وجود برای پرچم سه رنگ ایران می‌جنگد.

آرین غفاری در گفت‌و‌گو با برنا، درخصوص قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات خیلی مهمی پشت سر گذاشتیم که قرار بود نفر اول این دوره از مسابقات در جدول اصلی انفرادی بازی‌های آسیایی ناگویا بازی کند. خداراشکر توانستم با فاصله و در حالی که دو بازی باقی مانده بود، قهرمان شوم و همراه نوشاد عالمیان در بخش انفرادی ناگویا به مصاف رقیبان بروم.

وی افزود: در دوره‌های گذشته با فاصله خیلی کم انتخاب نمیشدم اما آنقدر تمرین کردم، بدنسازی پرفشار پشت سر گذاشتم و برنامه‌ریزی کردم تا به حقم برسم. البته همه بچه‌ها اماده بودند و خیلی از بازی‌ها تک تکامتیاز رد و بدل میشد و خیلی نزدیک بود.

لژیونر تنیس روی میز ایران ادامه داد: اینکه در ۲۴ سالگی در لیگ الیت ترکیه بازی می‌کنم و تیممان هم امسال در این لیگ ماندگار شد، کمک زیادی به من می‌کند. توانستم رنک ۶۰ دنیا که نفر اول مصر بود را سه بر صفر شکست دهم و شرایط خوبی دارم. انشالله بزودی یک سال دیگر قراردادم را با باشگاه تد استانبول تمدید می‌کنم.

غفاری: با قهرمانی در انتخابی تیم ملی پینگ پنگ به حقم رسیدم/ برای پرچم ایران می‌جنگم

وی درباره شانس کسب مدال در ناگویا تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ در دوره گذشته بازی‌های آسیایی یک شگفتی بزرگ رقم زد و بعد از ۵۰ سال ژاپن را شکست داد. اینبار تیم ما جوانتر شده، اما این موضوع  به این معنی نیست که نمی‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم.

غفاری درخصوص ترکیب تیم اعلام کرد: نوشاد عالمیان با کوله باری از تجربه در تیم ما حضور دارد، من هستم، بنیامین فرجی و حبیبی هم هستند. شاید نیما عالمیان هم اضافه شود تا ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها را داشته باشیم. بنظرم اگر جدول خوبی به ما بخورد با توجه به اینکه هیچ استرسی نداریم و فشاری روی دوش ما نیست، می‌توانیم راحت بازی کنیم و به امید خدا نتیجه بگیریم.

ملی پوش پینگ پنگ ایران در پایان خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری که عازم بازی‌های آسیایی می‌شود قطعا با تمام وجود برای پرچم سه رنگ کشورمان میجنگد و من هم از این قائده مستثنی نیستم. هرچه در توان دارم به کار میبندم تا بتوانم یه عنوان عضو کوچکی از خانواده پینگ پنگ، عملکرد خوبی در ناگویا داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر