درخواست رسمی فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه ناگویا

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۷:۰۷:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۸۷۲
درخواست رسمی فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه ناگویا
برنا - گروه ورزشی: مسئولان فدراسیون پینگ پنگ شدیدا پیگیر افزایش یک سهمیه در بخش مردان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، کمیته ملی المپیک برای تنیس روی میز ایران ۶ سهمیه بازی‌های آسیایی در نظر گرفته که ۴ نفر در بخش مردان و ۲ پیتگ پنگ باز برای بانوان را در بر می‌گیرد.

مسئولان فدراسیون تنیس روی میز درصدد این هستند که یک سهمیه دیگر در بخش مردان بدست بیاورند تا نام نیما عالمیان را هم وارد لیست کنند.

با توجه به انتصاب نوشاد عالمیان و انتخاب آرین غفاری، بنیامین  فرجی و محمد حسن حبیبی برای حضور در ناگویا، کادرفنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون تنیس روی میز معتقدند که حضور نیما عالمیان هم می‌تواند برای کاروان این فدراسیون در ناگویا تاثیرگذار باشد.

هنوز یک هفته تا پایان زمان لیست نهایی زمان باقی مانده و باید دید مسئولان کمیته ملی المپیک و شورای عالی اعزام به بازی‌های آسیایی با این درخواست موافقت می‌کنند یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر