دعوت از نماینده استان مرکزی به اردوی آمادهسازی تیم ملی والیبال
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، اردوی تیم ملی والیبال «ب» ایران به منظور آمادهسازی و ارزیابی بازیکنان، از روز سهشنبه، ۲۶ خردادماه، در کمپ تیمهای ملی والیبال (سالن زندهیاد یزدانیخرم) آغاز شده است.
در پی ایجاد تغییرات در ترکیب بازیکنان و پیوستن چهار تن از ملیپوشان به اردوی تیم ملی در بلگراد، کادر فنی تیم ملی «ب» چهار بازیکن جدید را به اردو فراخواند که در میان آنان نام «امیر نادری» از استان مرکزی به چشم میخورد.
در حال حاضر، ۱۵ بازیکن از جمله ایلشن داوودیپور، احسان دانشدوست، اسماعیل مسافر، علیرضا عبدالحمیدی، امین خواجهخلیلی، طاها بهبودنیا، متین احمدی، نیما باطنی، علی ممبینی، کمیل خجسته، مرتضی طباطبایی، مهدی ظفری، سیاوش زمانی، عماد کاکاوند و امیر نادری در این اردو حضور دارند و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری میکنند.
گفتنی است تمرینات این تیم با هدف آمادهسازی و در راستای برنامههای راهبردی «پیزاتو»، سرمربی تیم ملی والیبال، با هدایت عیسی سنگدوینی بهعنوان سرمربی پیگیری میشود. همچنین نوید مشجری، سجاد تاریوردی، پویا عزیزی، پیمان نعمتپور، حسین تهرانی، محسن سیاهدوش و علی ساوری بهعنوان اعضای کادر فنی، تیم ملی «ب» را در این مسیر همراهی میکنند.