سرمربی کنگو: کلمبیا از ما بهتر بود/ باید فورا به جام برگردیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۱۱:۱۳:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۰۴۴
سرمربی کنگو: کلمبیا از ما بهتر بود/ باید فورا به جام برگردیم
برنا - گروه ورزشی: سباستین دسابره پس از باخت کنگو مقابل کنگو اعلام کرد باید از این بازی عبور کرد و به بازی بعد اندیشید.

سباستین دسابره پس از شکست شاگردانش مقابل کلمبیا گفت: باید این شکست را بپذیریم اما سرمان را بالا بگیریم و به سرعت به جنگندگی در جام برگردیم.

وی افزود: اگر به تساوی می‌رسیدیم خیلی خوب بود اما باید بدانیم که کلمبیا تیم بهتری بود. آن‌ها مالکیت توپ بسیار خوبی داشتند. ما دیر وارد جریان بازی شدیم. در نیمه دوم بهتر بودیم اما فوتبال همین است. باید تحلیل کنیم که چه اتفاقی افتاده و بعد از آن عبور کنیم. خوشحالیم که اولین گل‌مان را به ثمر برسانیم اما از آن به عنوان یک تجربه یاد می‌کنیم.

دسابره در پایان گفت: دیدار مقابل ازبکستان بسیار سخت خواهد بود زیرا آن‌ها به خوبی دفاع می‌کنند اما ما می‌خواهیم با تمام وجود تلاش کنیم. حالا البته وقت استراحت و بازیابی انرژی است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر