کارت قرمزی که بازی پرتغال و ازبکستان گُم شد!
نوذر رودنیل در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در مورد داور اهل کشور مراکش در این دیدار توضیحاتی را ارائه کرد.
وی با تاکید بر اینکه هر ۵ گل پرتغال صحیح بودند، خطاهایی که این داور در طول بازی اعلام کرد را تایید کرد و گفت: تمام اخطارهایی هم که داد صحیح بود.
این کارشناس داوری اظهار داشت: دقایق ۱۰ و۲۰ و۶۷ بازیکن شماره ۲۴ ازبک خطاهایی که انجام داد هر ۳ خطا مستحق دریافت کارت زرد بود و حداقل با ۲ خطای دقایق ۱۰ و ۲۰ باید اخراج میشد.
وی ادامه داد: دقیقه ۱۴ در خطای پشت محوطه جریمه ازبک برای زدن ضربه یک دقیقه و ۴۰ ثانیه طول کشید در حالی که داور باید بازی را سریعتر شروع میکرد. این در شرایطی بود که دقیقه ۲۸ خطای بازیکن شماره ۲۲ ازبک خیلی واضع بود و نیازی به مراجعه VAR نبود داور اگر جاگیری خوبی داشت قطعا خطا را اعلام میکرد
رودنیل گفت: در دقیقه ۳+۴۵ دروازه بان ازبک روی رونالدو خطایی نکرد.
وی در ارزیابی کلی این داور مراکشی خاطر نشان کرد:دوندگی داور خوب بود ولی در دو صحنه روی ضدحمله فاصلهاش زیاد بود. نکته مهم این بود که داور با بازیکنان زیاد صحبت میکرد در حالی که الزامی نبود. در مجموع باید بگویم بازهم شاهد تفاوت بازی تیمهای آسیایی و اروپایی بودیم.
انتهای پیام/